יום שבת, 18 באוגוסט 2012

ניצחון ראשון לראובן עטר

זהו. מכבי חיפה יכולה לנשום לרווחה. הגיע הניצחון [או יותר נכון ההתפוצצות] שכולם חיכו לו.
לאחר 2 משחקים רשמיים ללא ניצחון ועם יכולת לא-מי-יודע-מה, הגיעה בני סכנין כדי להוות בשר תותחים לירוקים מהכרמל.
6-0. תוצאה מכובדת גם במשחקי אימון, כשהיריבה היא לא מליגה חמישית. ויעקב שחר מרוצה.
מכבי חיפה פתחה עם ההרכב הכי חזק שלה שכנראה יהיה ההרכב הראשון בעונה הבאה, אולי בשינוי קטן בעמדת החלוץ או בקישור האחורי: ניר דוידוביץ' (אמיר אדרי, 68), אייל משומר, אדין צוצאליץ', אנדריי פילאבסקי, שמואל שיימן (טאלב טוואטחה, 60), תמיר כהן, אייל גולסה, עידן ורד, יניב קטן, חן עזרא (אלון תורג'מן, 70), וויאם עמאשה (דינו אנדלובו, 53).

כבר בתחילת המשחק מכבי חיפה השתלטה על המשחק, ובדקה ה-19 אייל משומר אחרי מבצע אישי נהדר בעט חזק ברגל שמאל והכניע את מחמוד קנדיל. בעונה שעברה אייל משומר מיעט מאד להבקיע, ואם הוא ימשיך ביכולת הזו זה יעזור מאד למכבי חיפה. ואולי אף יקדם אותו למגן ראשון בנבחרת.

יניב קטן הבקיע בבעיטה חופשית יחד עם עזרה קטנה מהחומה. גם זה חשוב מאד, כי לחיפה אין הרבה בועטים טובים לכדורים נייחים וכמה שערים ממצבים כאלו העונה יוסיפו לה המון.

במחצית השנייה סכנין כבר נפלה מהרגליים וזה היה משחק במעמד אחד בלבד. 4 שערים, 2 לחלוץ הדרום אפריקאי החדש - דינו אנדלובו, אחד של עידן ורד ואחד של אלון תורג'מן.

קטן בישל פעמיים, חן עזרא פעם אחת כמו גם עידן ורד. 4 מתוך 6 השערים הגיעו ממהלכים קבוצתיים, וזה מראה לנו שהקישור מתואם מאד ויש תנועה טובה של החלוצים.

קצת העיב על השמחה העובדה שוויאם עמאשה עדיין לא כבש, והאוהדים הירוקים מאד רוצים לראות אותו שוב חוגג שערים, כי אין הרבה בלמים שיכולים לעמוד במהירות שלו.

דינו אנדלובו נתן תשובות לכל אלו שהביעו ספק בהגעתו לחיפה, אך כדי לתת תשובה האם הוא בול פגיעה של ראובן עטר צריך לראות אותו מתמודד נגד קבוצות יותר טובות. מה שלא ברור זה מה יהיה עם שלומי אזולאי, במידה וחיפה תמשיך לשחק עם חלוץ אחד יש 2 בתפקיד לפניו [עמאשה ואנדלובו] והיום הוא לא קיבל דקה.

עוד מילה על ההגנה, חיפה לא ספגה שער, אודות להגנה המעולה שמשחקת רחוק מהרחבה ועושה לחץ על שחקני היריב כבר קרוב לאמצע המגרש. אמנם היום היריבה לא החזיקה הרבה בכדור ומעניין לראות איך זה יעבוד בהמשך.

השאלה הגדולה היא, האם מכבי חיפה תראה את היכולת הזו נגד סכנין (שגם נפצעו לה במהלך המשחק 3 שחקנים) או תמשיך כך גם נגד מכבי ת"א המחודשת במחזור הפתיחה של ליגת העל. מה שבטוח - יהיה אש.


תגובה 1:

  1. העונה רק מתחילה וכבר מתפוצצים ירוק עולה וורד ענק

    השבמחק